نوشته شده توسط : فریبا آردم

بهترین مراکز خرید در استانبول

مراکز خرید در استانبول محبوب ترین جایگزین برای خرید در استانبول و همچنین یکی از بهترین نقاط ملاقات و مکان های تفریحی در استانبول هستند. استانبول همچنین میزبان بیش از 200 مرکز خرید مدرن است. و برخی از آنها واقعاً بسیار بزرگ و در میان بهترین مراکز خرید در اروپا هستند. این مراکز خرید چند منظوره در استانبول به شما این امکان را می دهد که زمان فوق العاده ای را در سفر خود به استانبول سپری کنید.

 

بهترین-مراکز-خرید-استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول در بخش اروپایی

استانبول به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده است. بخش آسیایی استانبول بافت قدیمی تری نسبت به بخش اروپایی دارد. بخش اروپایی مدرن تر است و همه ساله گردشگران تور استانبول با قیمت مناسب بسیاری را از اقصی نقاط جهان به سوی خود جذب می نماید. در زیر تعدادی از بهترین مراکز خرید استانبول در بخش اروپایی را لیست کرده ایم. با ما همراه باشید.


1.مرکز خرید کانیون در لونت Kanyon in Levent
مرکز خرید کانیون استانبول در منطقه لونت شیشلی استانبول قرار دارد. این مرکز خرید با 40000 متر مربع از بهترین مراکز خرید استانبول است و دارای 117 فروشگاه و 26 رستوران در 4 طبقه، 9 سینما، مرکز تناسب اندام است. ظرفیت پارکینگ مرکز خرید کانیون 2300 خودرو است. برترین برندهای محلی و جهانی در این مرکز خرید یک شعبه دارند. پس از خرید می توانید از رستوران‌ های لذیذ، کافه‌ ها، و نمایش‌ های فضای باز استفاده کنید.

ساعت بازدید مرکز خرید کانیون استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00
آدرس مرکز خرید کانیون استانبول:Büyükdere Cad. No:185, 34394 Levent
شماره تماس مرکز خرید کانیون استانبول: 00 53 317 212 90+
آدرس سایت مرکز خرید کانیون استانبول:  www.istinyepark.com/en

بهترین مراکز خرید کانیون استانبول

2.مرکز خرید ایستینیه پارک در ساریر Istinye Park in Sariyer
مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول با 270 هزار متر مربع مساحت است. در این مرکز خرید 300 فروشگاه، 3600 واحد پارکینگ و طیف گسترده ای از فروشگاه ها را در خود جای داده است. هم فضای داخلی (گنبد شیشه ای غول پیکر و سقف های شیشه ای) و هم فضای باز به این مرکز خرید زیبایی دو چندانی داده است. یکی از محبوب ترین و برترین مراکز خرید استانبول است.

ساعت بازدید مرکز خرید ایستینه پارک استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00
آدرس مرکز خرید ایستینه پارک استانبول:Katar Cad. , No: 73 Sarıyer
شماره تماس مرکز خرید ایستینه پارک استانبول: 55 55 345 212 90+
آدرس سایت مرکز خرید ایستینه پارک استانبول:www.kanyon.com.tr/en/home


بهترین مراکز خرید استانبول

3.مرکز خرید آکمرکز در اتیلر Akmerkez in Etiler
مرکز خرید آکمرکز در منطقه بشیکتاش استانبول است و در سال 1993 بازگشایی شد. این مرکز خرید همردیف مراکز خرید در دنیاست و محبوبیت بالایی دارد. مرکز خرید آکمرکز استانبول با 246 فروشگاه، 1500 واحد پارکینگ سرپوشیده و طیف گسترده ای از فروشگاه ها توانسته جایگاه ویژه ای در بین بهترین مراکز خرید استانبول کسب نماید.

ساعت بازدید مرکز خرید آکمرکز استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00
آدرس مرکز خرید آکمرکز استانبول:Nispetiye Cad. 34337, Etiler
شماره تماس مرکز خرید آکمرکز استانبول: 70 01 282 212 90+
آدرس سایت مرکز خرید آکمرکز استانبول: www.akmerkez.com.tr/en

برترین مراکز خرید استانبول

4. مرکز خرید جواهیر در شیشلی Cevahir in Sisli
جواهر مال یا مرکز خرید جواهیر در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد. این مرکز خرید با بیش از 200 فروشگاه در 6 طبقه دارای طیف متنوعی از دسته بندی های خرید برندهای مختلف است. در این مرکز خرید رستوران ها و کافه ها، سالن های سینما و تئاتر بسیاری قرار دارد. 

ساعت بازدید مرکز خرید جواهیر استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00
آدرس مرکز خرید جواهیر استانبول: Büyükdere Cad. No: 22, 34400, Şişli
شماره تماس مرکز خرید جواهیر استانبول: 00 69 368 212 90+
آدرس سایت مرکز خرید جواهیر استانبول: www.istanbulcevahir.com


مراکز خرید استانبول

5. فروم استانبول در بایرامپاشا Forum Istanbul in Bayrampasa
فروم استانبول بزرگترین مرکز خرید و اقامتی در اروپا است. 495000 متر مربع، 286 برند داخلی و بین المللی. سینما ماکسیموم، دنیای سرگرمی Funlab، بولینگ آتلانتیس، مرکز سرگرمی Tiox، شبیه‌سازی هلیکوپتر Flyride و قلعه شنی جدا از زمین‌های بازی در مقیاس بزرگ و سفارشی. همچنین IKEA را در خود جای داده است. علاوه بر این، آکواریوم دریای زندگی معروف استانبول که بزرگترین خانواده کوسه در اروپا را در خود جای داده است و مرکز کشف لگولند در ترکیه نیز در فروم استانبول واقع شده است.

ساعت بازدید مرکز خرید فروم استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00
آدرس مرکز خرید فروم استانبول: Kocatepe Mahallesi, Paşa Caddesi, 34045, Bayrampaşa
شماره تماس مرکز خرید فروم استانبول: 50 13 443 212 90+
آدرس سایت مرکز خرید فروم استانبول:www.forumistanbul.com.tr/en


برترین مراکز خرید استانبول

6.متروسیتی در لونت Metrocity in Levent
مرکز خرید متروسیتی استانبول یکی از محبوبترین مراکز خرید در استانبول است که بین طرفداران خرید بسیار محبوب است. در این مرکز خرید فروشگاه های مد زیادی از سرتاسر دنیا قرار دارد. علاوه بر فروشگاه های پوشاک، ساعت و جواهرات قرار دارد. 

ساعت بازدید مرکز خرید مترو سیتی استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00
آدرس مرکز خرید متروسیتی استانبول: Büyükdere Cad. No:171, 1.Levent
شماره تماس مرکز خرید مترو سیتی استانبول: 60 06 344 212 90+
آدرس سایت مرکز خرید متروسیتی استانبول: www.metrocity.com.tr


بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید در سمت آسیایی

7.مرکز خرید پندیک Pendik

مرکز خرید پندیک استانبول یکی از بهترین مراکز خرید در بخش آسیایی استانبول است. این مرکز خرید با 365000 متر مربع فضا دارای 250 فروشگاه و 4000 خودرو پارکینگ و مراکز تفریحی و سینما است. قیمت اجناس در این مرکز خرید مقرون به صرفه است. در این مرکز خرید امکانات سرگرم کننده برای خانواده هایی که با کودکان خود به خرید میروند. از این مرکز خرید تا فرودگاه صبیحا 10 دقیقه فاصله است.

ساعت بازدید مرکز خرید پندیک استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00
آدرس مرکز خرید پندیک استانبول: Yenişehir Mah. Dedepaşa Cad. No:19 , Pendik
شماره تماس مرکز خرید پندیک استانبول: 01 10 696 216 90+
آدرس سایت مرکز خرید پندیک استانبول: www.viaport.com.tr/en


برترین مراکز خرید استانبول

8.مرکز خرید کاپیتول در آلتونی زاده Capitol in Altunizade
مرکز خرید کاپیتول استانبول در سال 1993 ساخته شد. در سال 1993 این مرکز خرید عنوان اولین مرکز خرید مدرن از آن خود کرد. مرکز خرید کاپیتول استانبول در مرکز آسیایی استانبول قرار دارد. این مرکز خرید برای آن دسته از مسافران تور استانبول با قیمت مناسب که در بخش آسیایی استانبول اقامت دارند بسیار مناسب است. در مرکز خرید کاپیتول استانبول فروشگاه های برتر مد، سینما، سرگرمی، غذا قرار دارد. در این مرکز خرید یک منطقه بازی کاملاً جدید برای کودکان ارائه می دهد. 

ساعت بازدید مرکز خرید کاپیتول استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00
آدرس مرکز خرید کاپیتول استانبول: Mahir İz Caddesi 34662 Altunizade
شماره تماس مرکز خرید کاپیتول استانبول: 77 77 554 216 90+
آدرس سایت مرکز خرید کاپیتول استانبول: www.capitol.com.tr


بهترین مراکز خرید بخش آسیایی استانبول

9.پالادیوم در آتاشهیر Palladium in Atasehir
مرکز خرید پالادیوم استانبول در سال 2008 در بخش آسیایی استانبول قرار دارد. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع با 190 فروشگاه جز بهترین مراکز خرید استانبول است. در این مرکز خرید فروشگاه های مد، سینما، سرگرمی، غذا وجود دارد. 

ساعت بازدید مرکز خرید پالادیوم استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
آدرس مرکز خرید پالادیوم استانبول: Barbaros Mah. Halk Cad. No:8-B, Ataşehir, 34746
شماره تماس مرکز خرید پالادیوم استانبول: 00 15 663 216 90+
آدرس سایت مرکز خرید پالادیوم استانبول:www.palladiumatasehir.com.tr

بهترین مراکز خرید استانبول


10.مرکز خرید میدان عمار در اوسکودار Emaar Square Mall in Uskudar
مرکز خرید میدان عمار که میزبان 491 برند مجزا در مغازه‌های سرپوشیده و بیرونی خود است، به‌ علاوه مناطق تفریحی مانند سینمای چند طبقه 4DX، آکواریوم عمار و باغ‌ وحش زیر آب، FunLab و اتاق واقعیت مجازی، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است. با پوشش زمینی به مساحت بیش از 138000 متر مربع، جایگاه خود را به عنوان قلب تپنده خریدهای لوکس در ترکیه تضمین می کند.

ساعت بازدید مرکز خرید عمار استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00
آدرس مرکز خرید عمار استانبول: Unalan, Libadiye Street No:88, 34700 Uskudar
شماره تماس مرکز خرید عمار استانبول:  90 80 290 850 90+
آدرس سایت مرکز خرید عمار استانبول: emaarsquaremall.com/en

بهترین مراکز خرید استانبول


اگر به دنبال بهترین قیمت تور استانبول هستید، به توصیه های مشاورین ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز اعتماد کنید، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، می توانید با خیال راحت اقدام به خرید تور ارزان قیمت استانبول کنید.



:: برچسب‌ها: معرفی 10 مورد از بهترین مراکز خرید در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریبا آردم

زمانیکه در جستجوی بهترین هتل های یک منطقه هستید امکان بسیاری دارد که کلمه ریزورت را در کنار اسم برخی هتلهای لوکس و معروف در جهان دیده باشید،  برخی از کنار اسم آن می گذرند و اهمیت کمتری به این اسم می دهند اما برخی که ذهن پرسشگری نسبت به بقیه دارند شاید با خود فکر کنند که ریزورت چه معنایی دارد؟ چه تفاوتی با هتل دارد؟ در این مقاله تلاش میکنیم تا به این پرسش که تفاوت ریزورت و هتل در چیست؟ پاسخ دهیم. با ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید. 

تفاوت هتل و ریزورت

آیا فقط به دنبال مکانی برای اقامت در نزدیکی مرکز کنفرانس یا مرکز شهر هستید؟ یا با خانواده قصد رفتن به تعطیلات را دارید؟ آیا قصد دارید بیشتر وقت خود را در خارج از منزل بگذرانید و از زیباترین جاذبه های گردشگری مقصد مورد نظر بازدید کنید؟ یا قصد دارید در استخر استراحت کنید و تا حد امکان کمتر از هتل خارج شوید؟

به طور معمول، تفاوت اصلی ریزورت ها و هتل ها در امکانات رفاهی است. هتل ها برای مسافرانی که به مکانی برای گذراندن شب در یک مقصد خاص نیاز دارند، خدمات رسانی می کنند، ریزورت ها به خودی خود مقصد هستند. ریزورت ها اغلب وسعت بزرگتری دارند و هر آنچه را که مسافرین در طول سفر خود نیاز دارند ارائه می دهند. ریزورت معمولا دارای امکانات ورزشی و تفریحی اضافی نسبت به هتل دارد. ریزورت در اصطلاح به معنی استراحتگاه است، اقامتگاههایی با یک سری ویژگی خاص. ریزورت را مکانی تصور کنید که دقیقا مشابه هتل است و یک سری امکانات متنوع برای استراحت و تفریح برای مسافران تعبیه شده است. از کلمه ریزورت، معمولا برای اقامتگاههای ساحلی یا مکان های خوش آب و هوا استفاده می شود و مسافرانی که در ریزورت ها استراحت و اقامت دارند می توانند از امکانات رفاهی متنوع مانند استخر، ساحل اختصاصی، فضاهای مشترک ورزشی و ... استفاده کنند. 
در زیر، ما تمام تفاوت‌های بین ریزورت و هتل را با جزئیات بیشتری شرح می‌دهیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام یک برای سفر بعدی شما ایده‌آل‌ترین است!


هتل چیست؟
هتل مکانی است که با در نظر گرفتن مسافران طراحی شده است و معمولا جای خوابی را فراهم می کند. انواع مختلفی از هتل ها وجود دارد و امکانات متفاوتی را ارائه می دهد. برخی از آنها وعده های غذایی و خدمات دیگری از جمله دسترسی به آبگرم، باشگاه ورزشی و غیره را برای مسافران فراهم می کنند. برخی از هتل ‌ها مشتریان خاصی مانند مسافران تجاری را جذب نمی ‌کنند. چرا که معمولا آن هتل ها باید شامل اتاق‌ های کنفرانس، و اتاق‌ هایی برای رویدادهای خاص شوند، اگرچه این ویژگی ‌ها برای هتل‌ها و ریزورت ها به ویژگی‌ های رایج ‌تر تبدیل شده‌اند. هتل ها نسبت به ریزورت ها از وسعت متراژ کمتری برخوردار هستند. برخی از املاک هتل نیز ممکن است به عنوان ریزورت شناخته شوند، این هتل ها معمولا دارای استخر و امکانات تفریحی بیشتری نسبت به دیگر هتل ها دارد، اما در بسیاری از موارد نمیتوانند جایگزین مناسبی برای ریزورت باشد. در بیشتر موارد، هتل‌ ها نمیتوانند تمام چیزهایی که در تعطیلات خود به آنها نیاز دارید را همانطور که در یک ریزورت دیده می‌شود فراهم کنند، برای برخی از هتل ها، این مشکلی نیست، زیرا آنها در مرکز شهر قرار دارند، بنابراین مهمانان می توانند با سهولت نسبی به چیزهایی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند. بنابراین، هنگام انتخاب هتل برای گذراندن شب، مکان اغلب گزینه کلیدی است.

هتل-چیست


ریزورت چیست؟
یک ریزورت تمام امکانات یک هتل را دارد اما بیشتر. می توان آن ریزورت را به خودی خود یک مقصد در نظر گرفت زیرا در اکثر ریزورت ها می توانید به معنای واقعی کلمه همه چیزهایی را که برای تعطیلات خود نیاز دارید در یک نقطه پیدا کنید. غذا، نوشیدنی، سرگرمی، خرید، فعالیت‌ها، یک آبگرم... و هر آنچه که به آن فکر کنید، ریزورتی که انتخاب میکنید به احتمال زیاد قبلاً برای آن تدارک دیده است. فعالیت‌های بسیاری از ریزورت ها به محیط بستگی دارد، مانند ریزورت‌ های اسکی، ریزورت هایی که در جنگل ‌های بارانی قرار گرفته‌اند یا در یک ساحل شنی سفید خیره‌ کننده قرار دارند. بهترین بخش در مورد ریزورت های با خدمات ALL این است که به محض ورود، حتی نیازی به حمل کیف پول ندارید زیرا هزینه تعطیلات شما از قبل پرداخت می شود. این بدان معناست که هیچ نگرانی در طول اقامت خود نداشته باشید و هیچ صورتحساب غافلگیر کننده ای در هنگام پرداخت وجود ندارد.


ریزورت-چیست

برخی تفاوت ها بین هتل و ریزورت
بین هتل و ریزورت تفاوت هایی وجود دارد. بنابراین قبل از اینکه به رزرو هتل برای تعطیلات بعدی مثلا تعطیلات نوروز1403 خود بپردازید کمی زمان بگذارید و این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید کدام گزینه برای شما مناسب تر است. برای انتخاب بهترین گزینه باید ببینید که آیا تنها سفر می کنید یا زوج هستید یا به همراه خانواده قصد سفر دارید؟ قبل از انتخاب بهترین گزینه بین هتل یا ریزورت باید همیشه مد نظر داشته باشید که قرار است با چه کسی سفر کنید. چرا که هتل ها بیشتر برای افرادی که به صورت تکی سفر می کنند یا زوج ها مناسب است اما ریزورت ها برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب است، به این توجه کنید که هتل صرفا محل اقامتی برای خواب مسافرین است و میتواند امکاناتی مانند رستوران داشته باشد یا خیر. مثلا ممکن است که قصد سفر به یک مقصد خاص را به دلایل تجاری داشته باشید. در این مورد ممکن است نیازی به امکانات اضافی مانند استخر، بار و یا سایر فعالیت های تفریحی نداشته باشید. همانطور که عنوان شد، ریزورت ها برای خانواده ها بهترین انتخاب است، ریزورت ها اغلب دارای اتاق بازی، سالن های ورزشی، استخر، گاهی اوقات حتی پارک های موضوعی خواهند بود یعنی هر چیزی که یک خانواده به آن نیاز دارد. چیزی که باعث جذابیت ریزورت ها می شود این است که همه هزینه ها در هنگام رزرو هتل پرداخت می شود و این به این معنی است که در مدت اقامت خود دیگر نیازی به حمل کیف پول و پرداخت هزینه های جانبی نخواهید داشت. 
تفاوت دیگری که هتل ها و ریزورت ها دارند مکانی است که آنها قرار دارند. چرا که هتل ها معمولا در مناطق شهری قرار میگیرند و ریزورت ها معمولا در مناطق خارج از شهر در کنار ساحل یا جنگل و یا محیط های کوهستانی قرار میگیرند.

تفاوت-هتل-و-ریزورت


انواع هتل ها
انواع مختلفی از هتل وجود دارد. گاهی اوقات اصطلاح هتل برای برخی از مسافرین کافی است. چرا که صرفا فقط به دنبال جای خوابی هستند تا بتوانند شب را در آن به استراحت بگذرانند. در این صورت یک هاستل یا متل می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد و قیمت مناسب تری نسبت به هتل دارد اما امنیت پایین تری نسبت به هتل دارد. 

انواع-هتل

انواع ریزورت
ریزورت ها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. همیشه خوب است به یاد داشته باشید که ریزورتی را انتخاب کنید که دارای فعالیت های تفریحی مختص محیط خود باشد. برخی از ریزورت ها در کنار ساحل، برخی دیگر در مرکز جنگل قرار دارند، و برخی دیگر به نوعی مانند یک قلعه در وسط کوه ها هستند و فعالیت های اسکی و اسنوبرد را ارائه می دهند. یک هتل ریزورت خوب و لاکچری، هر دو را با هم ترکیب و ارائه می دهد.

انواع-ریزورت

امکانات رفاهی ریزورت ها در مقابل هتل ها
ریزورت ها تا آنجا که امکانات رفاهی دارند همه چیز را دارند، و این چیزی است که مسافران باهوش به خوبی می دانند. این معمولا برای هتل ها صدق نمی کند. امکانات ریزورت شامل مواردی مانند رستوران‌ ها، بارها، کلوپ‌ های شبانه، کازینو، اسپا، فروشگاه‌ها و غیره است. بیشتر ریزورتها دارای طیف گسترده‌ای از رستوران‌ ها و بارهای (شنا) در ملک هستند تا در طول اقامت مهمانان خود انواع غذاها را تهیه کنند. محوطه های ریزورت اغلب بزرگتر هستند و اغلب استخرهای بزرگ، باغ های زیبا و ساحل وسیعی را ارائه می دهند. از نظر امکانات رفاهی، ریزورت ها معمولا گزینه های بیشتری برای ارائه دارند. این به نفع کسانی است که واقعاً ترجیح می دهند در طول تعطیلات خود مجبور نباشند برای چیزهایی که می خواهند به خارج از ملک بروند اما برای افرادی که قصد خرید یا بازدید از جاذبه های شهری را دارند نمی تواند گزینه مناسبی باشد.

امکانات-رفاهی-ریزورت-ها-در-مقابل-هتل-ها

فعالیت ریزورت در مقابل هتل ها
در ریزورت ها اغلب امکانات ورزشی و تفریحی به نسبت هتل ها بیشتر است. فعالیت ها در هتل محدود به یک سالن ورزشی است چرا که اغلب کسانی که در هتل ها اقامت دارند قصد ماندن در تمام طول روز در هتل را ندارند. برای کمک به مهمانان، بسیاری از هتل‌ها بروشورهایی را در لابی هتل ارائه می‌کنند که اغلب فعالیت‌های محلی، مراکز خرید، موزه‌ها، پارک‌های موضوعی و سایر جاذبه‌های اطراف را نشان می‌دهند. در همین حال، در ریزورت ها، مهمانان می توانند از انواع مختلفی از فعالیت ها در چند قدمی اتاق خود لذت ببرند. مهمانان اغلب این امکان را دارند که از همه چیز لذت ببرند، از بازدید از دامنه کوه و تورهای بوم گردی تا استراحت در کنار ساحل با دنیایی از ورزش های آبی لذت ببرند. بسیاری از ریزورت ها مجموعه ای از ورزش های زمینی مانند تنیس، بسکتبال، والیبال (ساحل)، گلف و حتی بولینگ را به مهمانان خود ارائه می دهند.

فعالبت-ریزورت ها در مقابل هتل ها


سرگرمی ریزورت ها در مقابل هتل ها
برخی از هتل‌ ها، سرگرمی‌ های خوبی دارند و همچنین می‌توانند مهمانان را راهنمایی کنند که به کجا بروند تا کارهای هیجان‌ انگیزتری برای انجام در محیط اطراف پیدا کنند. سرگرمی ریزورت ها معمولا در مقیاس بزرگتر است و معمولا بخش بزرگی از تجربه کلی ریزورت است. تقریباً همیشه سرگرمی ‌هایی در استراحتگاه‌ ها وجود دارد، از کنسرت ‌های موسیقی زنده و نمایش استعدادها گرفته تا رویدادهای موضوعی و میهمانی‌ های ویژه.

سرگرمی ریزورت ها در مقابل هتل ها

ریزورت ها در مقابل هتل ها: کدام هتل برای شما مناسب است؟
پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که برای چه سفر می ‌کنید، چه مدت قصد دارید در آنجا باشید و نوع تجربه‌ای که می‌خواهید داشته باشید. اگر فقط به دنبال مکانی برای اقامت در نزدیکی مرکز کنفرانس مرکز شهر هستید، یا اگر انتظار دارید بیشتر وقت خود را صرف کاوش در محیط مستقیم مکانی که در آن اقامت دارید بگذرانید، احتمالاً یک هتل بهترین گزینه برای اقامت شما است. اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات طولانی مدت با خانواده هستید، یا می خواهید به طور کامل استراحت کنید و تا حد امکان کمتر برنامه ریزی کنید، احتمالا یک ریزورت بیشتر به شما کمک می کند و در آخر اینکه بهترین تصمیم برای انتخاب هتل و ریزورت به دلیل سفر شما بستگی دارد. جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری ایران و جهان با ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

 

ریزورت-در-مقابل-هتل-کدام-مناسب-است

 



:: برچسب‌ها: تفاوت ریزورت و هتل در چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریبا آردم

آنتالیا در امتداد ریویرای ترکیه (منطقه ساحلی جنوب غربی ترکیه) قرار دارد و دارای سواحل زیبای بسیاری برای تفریح است. سواحل آنتالیا دارای تفریحات تابستانی بسیاری است و برای لذت بردن از این تفریحات کافی است سفر با تور آنتالیا را تجربه کنید. در آنتالیا برای هر نوع قصد و نیت شما ساحل زیبایی وجود دارد، یعنی اگر بخواهید استراحت کنید، بخواهید هیجان داشته باشید، بخواهید از جاذبه های قدیمی و باستانی شهر دیدن کنید و نزدیک ساحل باشید نباید مقاله بهترین سواحل آنتالیا را از دست بدهید. با ما در آژانس سارنگ پرواز همراه باشید. 

بهترین-سواحل-آنتالیا

1.ساحل کنیالتی Konyaaltı Beach آنتالیا

(کنیالتی از سواحل اصلی آنتالیا)
ساحل کنیالتی (Konyaaltı Plaji) یک ساحل زیبا در لبه غربی شهر آنتالیا است، در این ساحل، ماسه های نرم، تفریحات ساحلی با پس زمینه کوهستانی را خواهید دید. این ساحل یکی از اصلی ترین سواحل آنتالیا است و در فصول شلوغ و پر گردشگر، بسیار شلوغ می شود. اگر می خواهید از این ساحل زیبا دیدن کنید باید در فصل خلوت سال اقدام به بازدید از این ساحل زیبا کنید. در حالی که شن و ماسه و موج سواری در اینجا بسیار لذتبخش است، علاوه بر کافه ها و بارها، یک پارک ساحلی و پارک آبی نیز در این ساحل وجود دارد. در این ساحل چند نجات غریق وجود دارد، بنابراین می توانید با خیال راحت در اینجا به آبتنی بپردازید. 
مکان: Meltem Mh., 07030 Muratpaşa/Konyaaltı/Antalya, Türkiye

ساحل-کنیالیتی

2.ساحل مهتاب Moonlight Beach آنتالیا

(از پارک و منطقه استراحت ساحل مهتاب بازدید کنید)
ساحل مهتاب ساحلی دلپذیر است که بخشی از منطقه بزرگتر پارک مهتاب است و دارای فضاهای سبز خیره کننده و ماسه های نرم در مکانی منحصر به فرد است. به جز آب های ساحل مهتاب که برای شنا کردن تمام اعضای خانواده مناسب است، یک استخر عمومی نیز در پارک وجود دارد. منطقه پارک مهتاب در این ساحل به خوبی محافظت شده، این پارک را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان به طور یکسان طراحی کرده اند. صندلی ‌های آفتاب‌گیر زیادی در ساحل وجود دارد، بنابراین به راحتی می توانید به استراحت بپردازید. با توجه به بزرگی ساحل، دور شدن از آن نیز آسان است. این ساحل در کمر، چند مایلی جنوب مرکز شهر قرار دارد.
مکان: Merkez, Moon Light Parkı, 07990 Kemer/Antalya, Türkiye

ساحل-مهتاب

3.ساحل مرمرلی Mermerli Beach آنتالیا
(از ساحل شهر قدیمی بازدید کنید)
ساحل مرمرلی (Mermerli Plajı) در شهر قدیمی قرار دارد و نسبتا کوچک است، اما دارای آب ‌های زیبا با فضای ساحلی مملو از چتر و تخت‌ های آفتابی است. لازم به ذکر است که ورود به این ساحل پولی است، بنابراین قبل از اینکه بتوانید از این ساحل و تفریحات آن لذت ببرید باید هزینه آن را پرداخت کنید. این ساحل در درجه اول برای مسافرانی که اقدام به خرید تور آنتالیا کرده اند و به دنبال تجربه ای آرام هستند مناسب است. در هنگام استراحت می توانید از خدمه بخواهید برای شما نوشیدنی و تنقلات بیاورند. آبتنی و شنا در این ساحل بی خطر است.

ساحل-مرمرلی آنتالیا

4.ساحل زنانه ساریسو Sarısu Kadınlar Plajı آنتالیا

(این ساحل فقط برای خانم ها است)
ساحل زنانه ساریسو، یک ساحل زیباست که فقط برای بانوان است و در آن ماسه‌ های نرم، آب‌ های ملایم و امکانات راحتی را خواهید یافت و مکان مناسبی برای بازدید و استراحت است. جهت ورود به این ساحل باید هزینه کمی پرداخت کنید، اما پس از ورود به آن، می توانید استراحت کنید و از مناظر زیبای ساحل دیدن کنید.
در این ساحل یک زمین بازی برای کودکان و چندین فروشگاه نیز وجود دارد. اگر می‌ خواهید آرامش بیشتری را تجربه کنید می توانید از منطقه اسپا که در این ساحل وجود دارد استفاده کنید. این ساحل زنانه بسیار امن است و می توانید به راحتی در آن به استراحت بپردازید.

مکان: Liman, 07130 Konyaaltı/Antalya, Türkiye

ساحل-زنانه-ساریسو

5. ساحل جهانی Evrenseki آنتالیا
(بر روی آب های درخشان سبز حرکت کنید)
ساحل جهانی یک ساحل دوست‌ داشتنی و جذاب، آرامش‌ بخش و محبوب است، اگرچه بخش ‌های خاصی از آن محدود به مهمانان هتل است. وقتی از این ساحل دیدن می کنید، چه تنها باشید، چه با شریک زندگی خود و چه با تمام خانواده، فرصت هایی برای تجربه های مختلف خواهید یافت. در این ساحل فعالیت های مختلفی وجود دارد، از جمله اسکوترهای آبی و کاتاماران (قایق دو بدنه) و همه اینها توسط یک نجات غریق مدیریت می شود. 
مکان: Ilıca, 07600 Manavgat/Antalya, Türkiye

ساحل-جهانی

6.ساحل سیرالی Cirali Beach آنتالیا
(ساحل سیرالی، ساحل طبیعی و آرام)
ساحل سیرالی (Çıralı Plaji) یک ساحل طبیعی و تاریخی است و مقصد مناسبی برای مسافرانی است که به دنبال دوری از شلوغی و ازدحام مناطق پرجمعیت ‌تر هستند. خود ساحل آرام است و شرایط فوق العاده ای را برای تمام اعضای خانواده فراهم می کند. وقتی از این ساحل دیدن می کنید، می توانید در کنار ساحل استراحت کنید یا در آب شنا کنید. امواج آب در این ساحل آنقدر آرام هستند که بچه ها می توانند از شنا لذت ببرند. علاوه بر این، مکان‌ های تاریخی را در اطراف این ساحل خواهید دید، زیرا در دوره هلنیستی بخشی از امپراتوری لیکیا بوده است. برای بازدید از این ساحل زیبا که در چندین مایلی جنوب آنتالیا واقع شده است و از کمر میگذرد در تور آنتالیا با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.
مکان: Ulupınar, 07982 Kemer/Antalya, Türkiye

ساحل-سیرالی

7.ساحل فازلیس Phaselis آنتالیا
(ساحلی قدیمی در کنار خرابه های باستانی)
فازلیس، ساحلی دلپذیر است و به اندازه کافی آرامش بخش است و در نزدیکی حرابه های باستانی آثار کهن قرار دارد. هنگام بازدید، بقایایی از شهر باستانی به همین نام را خواهید دید که 2000 سال پیش در زمان امپراتوری روم قرار داشته است. بسیاری از خرابه های این منطقه به خوبی محافظت شده اند، از جمله بقایای یک قنات و یک تئاتر. این ساحل در چندین مایلی جنوب آنتالیا، گذشته از کمر قرار دارد.
مکان: Tekirova, 07995 Kemer/Antalya, Türkiye

ساحل-فازلیس

8.ساحل لارا Lara Beach آنتالیا
(شن های تیره و امواج ملایم)
ساحل لارا (Lara Plajı) یک منطقه محبوب در شهر آنتالیا است که در آن می توانید از تجربه ساحل سنتی با ماسه های نرم و آب های دلپذیر لذت ببرید. طول ساحل لارا 6 مایل است و ساحل شامل فضایی برای صندلی‌ های ساحلی و چترهای آفتاب است، اما تنقلات و نوشیدنی ‌های زیادی در این ساحل وجود دارد. این ساحل در چند مایلی شرق مرکز شهر در سمت جنوبی کمراگزی قرار دارد.
مکان: آنتالیا، ترکیه

ساحل-لارا

9.ساحل صخره ای اینسیرالتی İnciraltı Plajı Falezler آنتالیا
(ساحلی در کنار صخره، بدون ماسه)
ساحل صخره ای اینسیرالتی نوعی ساحل منحصر به فرد و بدون هیچ گونه ساحل شنی است، زیرا از سکوهای چوبی در میان صخره هایی زیبا تشکیل شده است که مستقیماً به آب منتهی می شود. صخره های این منطقه مناظر خیره کننده ای از سکوهای چوبی را ارائه می دهند که متعاقباً شامل صندلی های استراحت و تخت های آفتاب می شوند. می توانید از پله های تعبیه شده در کنار دریا یا آسانسوری که مستقیماً شما را به پایین می برد به آب برسید. 

ساحل-اینسیرالتی آنتالیا

10.ساحل زوگا Zuğa Beach آنتالیا 
(باشگاه های ساحلی آرامش را به سطح جدیدی می برند)
ساحل زوگا عمدتاً به خاطر کلوپ های ساحلی اش شناخته شده است، به این معنی که وقتی از ساحل دیدن می کنید، به راحتی می توانید احساس آرامش کنید. چندین باشگاه ساحلی در ساحل زوگا وجود دارند که خدمات نوشیدنی و غذا را ارائه دهند. خود ساحل با ماسه ‌های نرم و آب‌ های نسبتاً آرام بسیار جذاب است، به شرطی که در مناطق مشخص شده برای شنا حرکت کنید. برای رسیدن به این ساحل باید تنها چند مایل به سمت غرب مرکز شهر آنتالیا حرکت کنید.
مکان: Güzeloba, Zuğa Beach Lara 3 Nolu Plaj, 07230 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

ساحل-زوگا آنتالیا

 

 


:: برچسب‌ها: محبوبترین سواحل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریبا آردم

آنتالیا با تاریخ غنی و چشم اندازهای طبیعی خیره کننده، یک مقصد عالی بی نظیر است، از عظمت و شکوه کوه‌های توروس گرفته تا سواحل آرام که به شهرهای باستانی امپراتوری‌ های کهن منتهی می‌شوند، در اینجا دلایل بسیار خوبی وجود دارد که چرا باید از آن بازدید کنید. در این مقاله به دلایل سفر به آنتالیا اشاره میکنیم. با ما در سارنگ پرواز همراه باشید.

Untitled

1. پیاده روی عالی در آنتالیا

یک مسیر پیاده روی عالی با مسافت 540 کیلومتر در آنتالیا وجود دارد که بسیاری از علاقه مندان که به پیاده روی علاقه مند هستند این مسیر را برای پیاده روی ها خود انتخاب می کنند. در طی مسیر پیاده روی خود، نه تنها با مناظر زیبای ساحل همراه هستید، بلکه با 25 منظره تاریخی متعلق به امپراتوری لیکیا نیز روبرو خواهید شد.

پیاده-روی-در-آنتالیا

2. بازدید از خرابه های باستانی در کنار ساحل

ساحل زیبا و غیر توریستی چیرالی و همچنین شهر باستانی لیکیا المپوس در میان کوه های سبز و آب های آبی روشن قرار دارد که بعد از یک روز دراز کشیدن در ساحل و لذت بردن از این ساحل آرام، می توانید در میان خرابه های تاریخی این شهر باستانی قدم بزنید.

خرابه-های-کنار-ساحل

3. اقامت در هتل های شگفت انگیز آنتالیا

وجود هتل ها و ریزورت های (تفاوت هتل و ریزورت) فوق العاده در آنتالیا، گزینه ای عالی برای اقامت در آنتالیا است. به جز هتل های بزرگ و 5 ستاره در آنتالیا، هتل های کوچک ترو بوتیک گونه، گزینه ای ساده تر برای اقامت در آنتالیا است که در طبیعت قرار دارند. از اقامتگاه های کوهستانی گرفته تا هتل های ساحلی، همگی در جهت اقامتی آرام برای مسافرین ساخته شده اند.



4.بازدید از آثار تاریخی آنتالیا

موزه آنتالیا یکی از آثار تاریخی آنتالیا با 13 سالن نمایشگاهی و یک گالری در فضای باز است. تمام آثار این موزه از زمان پارینه سنگی تا مجسمه های دوران روم باستان است.

 


5.سواحل زیبای آنتالیا

از آب های فیروزه ای پاتارا گرفته تا ماسه های سفید کنیالتی، آنتالیا با سواحل شلوغ و آرام، پذیرای میهمانان تور آنتالیا نوروز 1403 است. شما می توانید در یکی هتل های لوکس آنتالیا در سواحل شلوغ تر و یا در یکی از اقامتگاههای کوچکتر در سواحل آرام، اقامت داشته باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مربوط به سواحل بینظیر آنتالیا را مطالعه نمایید.

سواحل-زیبای آنتالیا

6. بازدید از جاذبه های طبیعی آنتالیا

در آنتالیا آبشارهای زیبای دودن قرار دارد که خود به مکانی زیبا برای بازدیدکنندگان تبدیل شده است. یکی از این آبشارها در قسمت بالای پارکی در شمال شرقی آنتالیا قرار دارد که به درون تنگه ای که توسط گیاهان و جانوران دوست داشتنی میریزد و یکی دیگر که در پایین قرار دارد مستقیماً به دریای مدیترانه می‌رود. مسافرین تور آنتالیا نوروز 1403 می توانند در سفر خود از جاذبه های طبیعی آنتالیا بازدید داشته باشند.

جاذبه های طبیعی

7.غذاهای شگفت انگیز آنتالیا

آنتالیا با غذاهای سنتی و منحصر به فرد خود گردشگران بسیاری را مجذوب خود می کند. در سفر به آنتالیا حتما صبحانه کامل ترکی را امتحان کنید و از ماهی های کبابی آنتالیا غافل نشوید. جهت بازدید از آنتالیا و اطلاع از جدیدترین قیمت تورهای آنتالیا با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

غذاهای-آنتالیا


8. بازدید از خرابه های باستانی آنتالیا

در آنتالیا بسیاری از اماکن تاریخی، از دروازه هادریان در مرکز شهر گرفته تا ویرانه های امپراتوری لیسیان در سراسر استان میتوان بازدید نمود. در سفر خود به آنتالیا حتما از مقبره های قابل توجه لیسیان در میرا، ویرانه های باستانی در آریکاندا و پایتخت سابق امپراتوری لیسیان زانتوس بازدید کنید.

خرابه-های-باستانی1

9. آنتالیای جدید و آنتالیای قدیم

شهر قدیمی آنتالیا ترکیبی زیبا از سازه‌ های باستانی و خانه ‌های عثمانی بازسازی ‌شده است که هر مسیر سنگفرش‌ شده را از یک سکوی مرتفع به سمت منظره شهری باشکوه هدایت می‌کند. از سمت دروازه هادریان قدم بزنید، در خیابان‌ های باریک پرسه بزنید و عکس بگیرید و به یکی از کافه ‌ها برسید تا از منظره زیر سایه لذت ببرید.

آنتالیای قدیمی-و-جدید

 


:: برچسب‌ها: دلایل سفر به آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریبا آردم

آبشارهای دودن آنتالیا

آنتالیا مقصدی عالی و نزدیک به ایران است که برای همسایگانش مخصوصا ما ایرانی ها، بسیار جذاب است. آنتالیا مقصد جذابی است که ویزا نمی خواهد، ساحلش عالی است، غذا و رستوران هایش عالی است، قهوه های خوبی برای نوشیدن دارد، جاذبه های گردشگری اش فضایی عالی برای بازدید است و طبیعت بی نظیری دارد. از این رو هر کسی متناسب با سلیقه و بودجه ای که دارد می تواند از این مقصد فوق العاده دیدن کند. در میان این همه زیبایی و شگفتی، می خواهیم با آبشارهای دودن آنتالیا آشنا شویم. با ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.


آبشارهای دودن، بخشی از طبیعت زیبای آنتالیا را تشکیل می دهد. این آبشارهای زیبا، مجموعه از آبشارهای جذاب و فوق العاده ای هستند که از جاذبه های گردشگری طبیعی آنتالیا هستند. برای بازدید از این آبشارها نیازی به پرداخت هزینه زیادی نیست و در اطراف این آبشارها، امکانات خوبی برای بازدیدکنندگان فراهم آمده است. آبشارهای زیبای دودن در فاصله 20 دقیقه ای از مرکز شهر آنتالیا قرار دارند. آبی که در آبشار زیبای دودن میریزد همان آبی است که در گودال وارساک به زمین وارد میشود و پس از طی 2 کیلومتر در آبریز آبشار بیرون می آید. آبشارهای دودن دارای دو بخش بالایی و پایینی است.

مطالب مرتبط:
دلایل سفر به آنتالیا
سواحل بی نظیر آنتالیا

آبشار-دودن-آنتالیا



آبشار بالایی دودن در قسمت بالای شهر آنتالیا با ارتفاع 15 متر قرار دارد. در اطراف این آبشارها، رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد که برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 1403 بسیار جذاب هستند.

آبشار پایینی در فاصله ی دورتر از مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید از بین جنگل ها و صخره ها گذر کرد. ارتفاع آبشار پایین در حدود 40 متر است و به دریای مدیترانه میریزد. پژواک ریزش این آبشار تا کیلومترها دورتر در طبیعت اطراف می پیچد. 

آبشار-دودن-آنتالیا

بهترین زمان بازدید از آبشارهای دودن آنتالیا

آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای است و در هر فصل از سال دارای ویژگی های مربوط به خودش است. در بهار رطوبت چندانی در هوای منطقه وجود ندارد اما در تابستان، دمای هوا برخی اوقات به 35 درجه ی سانتیگراد می رسد. برای بازدید از آبشارهای دودن، در فصل پاییز و زمستان دمای هوا پایین است اما هوا آنقدر سرد نیست که نتوان از این آبشارها در زمستان و پاییز بازدید کرد.در کل بهترین زمان بازدید از آبشارهای دودن آنتالیا، بهار و تابستان است. لازم به ذکر است برای بازدید از آبشارهای دودن در آنتالیا وسایلی مانند کفش پیاده روی، چند دست لباس، کرم ضد آفتاب، آب میان وعده، دوربین و پاور بانک با خود همراه داشته باشید.

تفریحات آبشارهای دودن

به غیر از بازدید از آبشارهای دودن، تفریحات هیجان انگیز دیگری هم در این منطقه وجود دارد. می توانید در این منطقه پیک نیک را اندازی کنید. برای راه اندازی پیک نیک می توان به سمت آبشار بالایی رفته و هزینه 5 لیر را باید پرداخت کنید. این آبشار در درون یک پارک قرار دارد و درون پارک، میزها و نیمکت هایی قرار دارد که می توان چند ساعتی را در کنار دوستان و خانواده به تفریح پرداخت.
غارنوردی یکی دیگر از تفریحاتی که در اطراف آبشارهای دودن می توانید تجربه کنید. آبشارهای دودن در پشت یک غار قرار دارد. نام این غار آرزوها یا دلیک ماگارسی است. غارنوردی در این غار 40 متر است و با وارد شدن به این غار می توانید چشم اندازهای بی نظیری از آب آبشار را تماشا کنید.

 

آبشار-دودن-آنتالیا

بازدید آبشار دودن پایینی 

برای بازدید از آبشار دوم باید یک مسیر صخره ای را طی کنید تا به آن برسید. به آبشار دوم آبشار کالپوزکالدیران نیز گفته میشود. آبشار دوم در نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد. در اطراف آبشار دوم یک پارک ساخته شده به نام دودن. این پارک محل مناسبی برای تفریح و خوشگذرانی است. 

قایق سواری

برای بازدید از آبشار پایینی می توانید به جز مسیر صخره ای که وجود دارد، از قایق هایی که در منطقه وجود دارد استفاده کنید. برای استفاده از قایق ها می توانید به اسکله آنتالیا بروید و یک قایق اجاره کنید. 

رفتینگ در رودخانه دودن
ما بین دو آبشار بالایی و پایینی، امکان چند تفریح جذاب و آبی قرار دارد که از آن می ان می توان به رفتینگ، قایق سواری، شیرجه در آب، زیپلاین اشاره کرد. 

 

آبشار-دودن-آنتالیا

چگونه به آبشار دودن برسیم

جهت بازدید از آبشارهای دودن می توانید از وسایل نقلیه عمومی که برای این منظور وجود دارد مانند دولموش، تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. همچنین یک سری تورها برای بازدید از آبشارهای دودن وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. 

 

آبشار-دودن-آنتالیا

 


:: برچسب‌ها: آبشارهای دودن آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریبا آردم

آنتالیا اخیرا به یک مقصد گردشگری متفاوت برای دوستداران آثار باستانی و طبیعت تبدیل شده است و بسیاری از گردشگران در سرتاسر دنیا، آنتالیا را برای سفرهای آرامش ‌بخش و خانوادگی انتخاب کرده‌اند. گردشگران آنتالیا را برای لذت بردن از سواحل شنی سفید جذاب انتخاب می کنند، سواحل آنتالیا پر است از هتل ها و ریزورت های عالی برای اقامت توریستان عزیز. قبل از رفتن به آنتالیا و لذت بردن از تعطیلات در فضای متمایز مدیترانه ای، باید مهمترین ویژگی های این شهر شگفت انگیز را بشناسید تا متوجه شوید که این شهر فقط یک مقصد ساحلی نیست. در این مقاله به معرفی جاذبه های فرهنگی و تاریخی آنتالیا می پردازیم. با ما در سارنگ پرواز همراه باشید.


مطالب مرتبط
آبشارهای دودن آنتالیا
دلایل سفر به آنتالیا
بهترین سواحل آنتالیا

1- شهر قدیمی آنتالیا The old town

این شهر در دوران روم باستان ساخته شده و مملو از بناها و بقایای تاریخی و دوره حکومت عثمانی است که کاخ های قابل توجه زیادی را پشت سر گذاشته است. با قدم زدن در میان آثار باستانی این شهر می توانید حس خوبی را تجربه کنید، به خصوص در دروازه قلعه و مسجد محمد پاشا، با ظرافت داخلی منحصر به فرد و سنگ مرمری که از تبحر فوق العاده برخوردار است.

شهر-قدیمی-آنتالیا

2- بندر قدیمی آنتالیا The old port

در بندر شهر قدیمی، می‌توانید در یکی از کافه ها یا رستوران های آنجا از خدمات و غذاها و نوشیدنی های آن لذت ببرید و از منظره قایق ‌های تفریحی جذابی که در آب ‌های آبی شفاف عبور می‌کنند لذت ببرید. همچنین می‌توانید در میان معتبرترین فروشگاه‌ ها خرید کنید و ساختمان‌ هایی را ببینید که قرن‌ ها در آن زندگی می‌ کردند، بازرگانی که به لطف موقعیت مکانی متمایز آن، یک مرکز تجاری در آنتالیا ساخته‌ است.

بندر-قدیمی آنتالیا

3.موزه آنتالیا The museum

موزه آنتالیا برخی از بهترین اکتشافات باستان شناسی در تاریخ ترکیه را جمع آوری می کند، بنابراین در لیست بازدیدهای اصلی گردشگران قرار دارد. این موزهه شامل تاریخ غنی ترکیه از عصر برنز تا امپراتوری بیزانس و دوره سلجوقی تا دوره حکومت عثمانی است.

موزه-آنتالیا

4- مسجد و مناره یلفلی آنتالیا Mosque and minaret of Yelfli

این مناره در زمان سلطنت سلطان علاءالدین قباد سلجوقی در قرون وسطی به عنوان چراغ راهنما ساخته شد و بهترین نمونه از معماری سلجوقی در اوج پیشرفت است. پس از دو قرن، فانوس دریایی پس از ساخت مسجد اطراف به مناره مسجد تبدیل شد که به دلیل شکل هشت ضلعی متمایز آن یکی از مهم ترین ویژگی های آنتالیا است. جهت دریافت جدیدترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

5- دروازه هادریان آنتالیا Hadrian’s Gate

در دوران هلنیستی و رومی، آنتالیا با دیوارها و دروازه‌ های غول ‌پیکر احاطه شده بود و از مهم ‌ترین دروازه ‌هایی که به یک جاذبه گردشگری تبدیل شد، دروازه هادریان است.

دروازه-هادریان آنتالیا

6- قلعه رومن آنتالیا The Romen Castle

قلعه رومن مشرف به بندر قدیمی است و در قرن دوم پس از میلاد ساخته شده است، اما مورخان نتوانستند دلیل ساخت آن را بدانند. بسیاری بر این باورند که این برج به عنوان یک برج دیده بانی برای محافظت از شهر ساخته شده است و به شکل یک برج استوانه ای به ارتفاع 14 متر است و به بازدیدکنندگان منظره پانورامایی فوق العاده ای از کل شهر به خصوص هنگام غروب خورشید می دهد.

قلعه-رومن آنتالیا


7- آسپندوس آنتالیا Aspendos

منطقه آسپندوس با وجود تئاتر رومن که یکی از بهترین تئاترهای باستانی جهان است و مهمترین جاذبه گردشگری ترکیه است، مشخص می شود. آسپندوس در قرن دوم پس از میلاد مقر حکومت بود، اما به دلیل نامعلومی ناگهان متروک شد. در سفر به آنتالیا در تور آنتالیا نوروز 1403 حتما از جاذبه های گردشگری تاریخی آنتالیا دیدن نمایید.

آسپندوس آنتالیا

8- غار کارن آنتالیا Karen Cave

عاشقان ماجراجویی هنگام بازدید از آنتالیا فرصت ورود به این غار را از دست نمی دهند و این غار در عصر حجر محل اقامت انسان ها بوده است به طوری که مملو از آثار انسانی از گرافیتی ها و نقاشی های روی دیوار است. در داخل، بازدیدکنندگان بقایای فسیل شده افرادی را می بینند که زمانی را در این مکان گذرانده اند مانند استخوان، دندان، ظروف و جواهرات.

غار-کارن آنتالیا

 

 


:: برچسب‌ها: جاذبه تاریخی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریبا آردم

انتخاب یک هتل مناسب در سفر، بسیار مهم است مخصوصا در مسیر آنتالیا. چرا که بیشتر وقت خود را در هتل می گذرانید. از این رو باید هتل خوبی را برای اقامت انتخاب کنید. در این پست به معرفی بهترین هتل های یوآل آنتالیا می پردازیم . با ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

 

 

مقالات مرتبط

9 دلیل برای بازدید از آنتالیا

تفاوت ریزورت و هتل

آبشارهای دودن آنتالیا


هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا قرار دارد. این هتل امکانات کامل و اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهد. هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا دارای یک باغ، یک استخر روباز و یک منطقه ساحلی خصوصی است. پارکینگ خصوصی رایگان نیز موجود است. اتاق ها همگی مبله مدرن و مجهز به تلویزیون صفحه تخت و حمام مرمری هستند. این هتل همچنین دارای پذیرش 24 ساعته، آرایشگاه و فروشگاه هدیه است. پس از یک روز شلوغ، می توانید در مرکز اسپا هتل استراحت کنید. امکانات ورزش های آبی در هتل نیز موجود است. بوفه هر روز، صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. می توانید از غذاهای بین المللی و محلی در رستوران های آلاکارته داخل هتل لذت ببرید. از انواع نوشیدنی ها در لابی بار، بار اسکله و بار ساحلی هتل آدالیا الیت لارا لذت ببرید. خدمات کرایه اتومبیل نیز در این ملک موجود است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در 15 کیلومتری هتل قرار دارد.

هتل آدالیا-الیت-لارا

 

هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا

این هتل درست در ساحل آنتالیا واقع شده است و دارای 8 رستوران آلاکارته و اسپا با حمام ترکی است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و دارای یک باشگاه کودکان و استخرهای سرپوشیده و روباز با سرسره های آبی است. می توانید در سواحل مخصوص بزرگسالان استراحت کنید. اتاق های بزرگ مجموعه لارا باروت دارای بالکن های بزرگ با میز و صندلی هستند. هر اتاق دارای یک قسمت نشیمن با تلویزیون LCD، پخش کننده DVD (در صورت درخواست) و مینی بار است. مرکز اسپا و تالاسو تووا اوراسیا با امکانات اسپا، سونا و سالن زیبایی مرکزی عالی برای استراحت است. زمین تنیس و اسکواش، باشگاه بدنسازی، زمین مینی گلف و مرکز ورزش های آبی در دسترس مهمانان پرانرژی و بانشاط است. رستوران های مجموعه لارا باروت غذاهای بین المللی و محلی را در داخل و خارج از رستوران سرو می کنند. غذاهای مخصوص گیاهخواران، بدون لاکتوز و بدون گلوتن نیز موجود است. در شیرینی پزی می توانید از انواع شیرینی ها لذت ببرید. 5 بار برای نوشیدنی در هتل وجود دارد. تیم انیمیشن در هتل لارا باروت نمایش های سرگرم کننده را ارائه می دهد. عصرها می توانید از موسیقی زنده در کلوپ شبانه هتل لذت ببرید.

هتل لارا-باروت-کالکشن


هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

این هتل امکانات گسترده و منحصر به فردی را ارائه می دهد که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است. دارای یک باشگاه کودکان با فضای 200 متر مربعی برای کار با رنگ، یک استخر فعالیت کودکان به مساحت 380 متر مربع، 2 اتاق سینما، اتاق بازی های ویدیویی و محلی برای پخت پیتزا است. علاوه بر باشگاه کودکان، این ملک یک باشگاه جوانان نیز ارائه می دهد. باشگاه جوانان مجهز به فضای بازی ویدیویی، غرفه دی جی و قسمت نشیمن است. کلوپ بچه ها دارای فضای بازی، اسباب بازی و نقاشی روی صورت است تا کودکان شما را در طول اقامت در هتل های IC Green Palace سرگرم کند. یک گودال شنی 136 متر مربعی، فعالیت های عکاسی، چرخ و فلک کودکان و بالابر صندلی نیز در مینی کلوب اختصاصی هتل قرار دارد. یک استخر 120 متر مربعی و یک اتاق مراقبت از نوزاد در اختیار شماست. 

هتل آی-سی-گرین-پالاس

 

هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا

این هتل 5 ستاره مجلل در شهر ساحلی لارا قرار دارد. این هتل دارای 4 رستوران آلاکارته و یک منطقه اسپا جامع است. مهمانان از یک سبد میوه و بطری نوشیدنی رایگان در بدو ورود، خدمات اتو رایگان و پیشنهادات ویژه در اسپا و رستوران ها لذت می برند. منطقه اسپای لیماک لارا شامل حمام بخار ترکی، استخرهای سرپوشیده و جکوزی است. در هتل محلی برای ماساژ کل بدن، صورت و پدیکور نیز در دسترس هستند.

اتاق ها دارای تهویه مطبوع در هتل لیماک لارا دلوکس و ریزورت آنتالیا دارای عناصری به سبک ترکی و مبلمان مدرن هستند. تمام اتاق ها دارای یک فضای نشیمن بزرگ با تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق‌ ها دارای حمام آبگرم و تراس با چشم‌انداز دریا هستند. مهمانان پس از ورود یک سبد میوه رایگان در اتاق خود دریافت خواهند کرد.

رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی را سرو می کنند. شما می توانید در داخل هتل یا بیرون از هتل غذا میل کنید. هتل دلوکس که تنها 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد، پارکینگ اختصاصی رایگان ارائه می دهد. از این رو می توانید به راحتی از زیباترین جاذبه های فرهنگی و تاریخی آنتالیا دیدن کنید.

هتل لیماک-لارا-دلوکس

هتل شروود اکسکلوسیو ریزورت لارا آنتالیا

این هتل مجلل در کنار اقیانوس دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله است. همچنین استخرهای روباز، سرسره های آبی، سونا و حمام ترکی نیز وجود دارد. وای فای رایگان در همه مناطق موجود است.هتل شروود اکسکلوسیو لارا دارای اتاق های روشن با تهویه مطبوع مرکزی، تلویزیون ماهواره ای و مینی بار است. همه اتاق ها دارای بالکن هستند. در این هتل می‌توانید از خدمات جامع همه جانبه، که شامل غذاخوری در هر 5 رستوران و نوشیدنی ‌های انتخابی است، لذت ببرید. رستوران های آلاکارته غذاهای ترکی یا ایتالیایی سرو می کنند. بارهای هتل، انواع نوشیدنی ها را در طول روز ارائه می دهند. سایر امکانات هتل عبارتند از 2 زمین تنیس در فضای باز و مرکز تناسب اندام. یک استخر روباز گرم در محل موجود است. مرکز شهر آنتالیا 18 کیلومتر از شروود فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل شروود-اکسکلوسیو-لارا

هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا

این هتل درست در ساحل لارا قرار دارد و دارای یک مجموعه استخر با طراحی زیبا با درختان نخل و سرسره های آبی است. این ریزورت دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با بالکن و چشم ‌انداز پانوراما از دریای مدیترانه است. اتاق‌های هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا، جادار و مدرن هستند. آنها دارای تلویزیون ماهواره ای، وای فای رایگان و حمام خصوصی با سشوار هستند. 7 رستوران و بار در هتل دلوکس ریزورت وجود دارد. در رستوران داوینچی می توانید از غذاهای ایتالیایی به صورت آلاکارته لذت ببرید. همچنین یک استیک‌ خانه، بار هاوانا و یک بار ساحلی با صندلی‌ های استراحت و چشم‌انداز دریا وجود دارد. می‌توانید در ساحل خصوصی استراحت کنید یا در زمین تنیس بازی کنید و یا از بهترین سواحل آنتالیا دیدن کنید. مرکز اسپای هتل ، ماساژ و اسپا را ارائه می دهد. امکانات دیگر عبارتند از استخر سرپوشیده و اتاق بازی با سالن بولینگ و میزهای بیلیارد. هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا با پذیرش 24 ساعته و پارکینگ عمومی رایگان در محل، 10 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. 

هتل کنکورد-دلوکس-ریزورت

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا، در قسمت تفریحات ساحلی آنتالیا و تنها 700 متر از منطقه تاریخی کالیچی واقع شده است. یک منطقه اسپا با استخر شنا وجود دارد. از اتاق خود می توانید از منظره دریا یا کوه لذت ببرید. اتاق های هتل روشن و دارای تهویه مطبوع هستند. اتاق های هتل رامادا پلازا آنتالیا همگی دارای بالکن خصوصی هستند. هر واحد مجهز به تلویزیون ال سی دی ماهواره ای و میز کار است. مجموعه کاملی از گزینه های سلامتی نیز در سیتی کلاب اسپای با مرکز تناسب اندام و سونا ارائه می‌شود. همچنین یک باشگاه ورزشی مجهز و یک سونا نیز وجود دارد. مهمانان می توانند در حمام ترکی هتل رامادا پلازا استراحت کنند یا برای ماساژ وقت رزرو کنند. 3 رستوران مختلف در هتل وجود دارد که ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و غذاهای دریایی را ارائه می دهند. این هتل هر روز صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند. سرگرمی های عصرانه هر هفته ارائه می شود. هتل رامادا پلازا آنتالیا کمتر از 800 متر تا موزه شهر آنتالیا فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا کمتر از 10 کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید وسیله نقلیه خود را در پارکینگ هتل به صورت رایگان پارک کنید.

هتل رامادا-پلازا-آنتالیا


هتل ایمپریال سان لند آنتالیا

این هتل که بین کوه‌های توروس و دریای مدیترانه واقع شده است، تنها 20 متر از یک ساحل خصوصی توسط یک زیرگذر فاصله دارد. این مرکز اسپا دارد و اتاق‌ هایی با Wi-Fi رایگان ارائه می‌دهد. اتاق‌های امپریال سان لند ریزورت و اسپا دارای بالکن ‌های مبله مشرف به باغ‌ های زیبا هستند. آنها دارای مبلمان مدرن چوبی هستند و مجهز به اینترنت وایفای رایگان، تلویزیون ماهواره ای و مینی بار هستند. هر روز صبح هتل ایمپریال سان لند، یک صبحانه به صورت بوفه سرو می کند. استراحتگاه دارای یک بار انگلیسی و یک اسنک بار است که میوه ‌های تازه، اسپاگتی و پیتزا را ارائه می‌دهد. میهمانان امپریال سان لند ریزورت و اسپا می توانند در سالن سینمای کوچک فیلم تماشا کنند و از یک درمان آرامش بخش بدن در مرکز سلامتی لذت ببرند. یک استخر فصلی با سرسره آبی نیز وجود دارد. 

ijg ایمپریال-سان-لند-آنتالیا



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریبا آردم

در رستوران های فوق العاده در آنتالیا، می‌توانید از غذاهای دریایی تازه لذت ببرید و از منظره‌ ی دیدنی از مارینا، شهر قدیمی و دریای مدیترانه دیدن کنید. بهترین رستوران های آنتالیا، غذاهای سنتی ترکی و مدیترانه ای را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت محلی سرو می کنند. تقریبا تمام رستوران‌ ها دارای منوهای مزه هستند. چه بخواهید در پشت بام با نور ستاره، در کنار اسکله تاریخی یا روی یک میز در خیابان بیرون رستوران، با دیوارهای سنگی ناهار بخورید، آنتالیا محلی برای یک تجربه غذاخوری به یاد ماندنی برای شما دارد. در این پست به معرفی بهترین رستوران های آنتالیا پرداختیم. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

سواحل بینظیر آنتالیا

دلایل بازدید از آنتالیا

هتل های یوآل آنتالیا

بهترین هتل های انتالیا



1. رستوران 7 مهمت 

(یکی از معروف ترین رستوران های ترکیه ای آنتالیا)
7 مهمت تا حدودی افسانه محلی یک مکان غذاخوری در آنتالیا است. انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای به سبک خانگی از جمله گوشت های کبابی خوشمزه، غذاهای دریایی و لقمه های مزه در این رستوران سرو می شود. این رستوران علاوه بر غذا، موقعیت مکانی بالای تپه فوق العاده، که چشم اندازهای وسیعی از آنتالیا و ساحل کنیالتی را ارائه می دهد، میهمانان را مجذوب خود می کند. این رستوران تقریبا هر شب شلوغ است. اگر می‌خواهید روی تراس مشرف به اقیانوس غذا میل کنید، توصیه می‌کنیم از قبل یک میز شام را رزرو کنید. 

مکان: Meltem Mahallesi, Atatürk Kültür Parkı, Dumlupınar Bulvarı No.201, 07030 Muratpaşa/Antalya, 

Türkiye
ساعت کار رستوران: دوشنبه تا جمعه از 11 صبح تا 11 شب، شنبه تا یکشنبه از 11 صبح تا 1 بامداد

رستوران 7 مهمت

2.رستوران Vahap Usta Et

در رستوران Vahap Usta Et، انواع غذاهای سنتی ترکی را در منو می‌بینید که غذاهای گوشتی آبدار را به عنوان غذای اصلی انتخاب می‌کنند. آشپزی در این رستوران از بالاترین کیفیت برخوردار است، فضا با محیطی آرام همراه است. اگر بدون رزرو قبلی به رستوران بروید باید زمانی بین 15 دقیقه را منتظر بمانید تا نوبت به شما برسد. دوشنبه معمولاً آرام ترین روز رستوران است. می‌توانید از مرکز شهر آنتالیا با اتوبوس VS18 به ایستگاه اتوبوس آتاتورک Blv-26 بروید.

مکان: گورسو، بلوار آتاتورک. No.160, 07070 Konyaaltı/Antalya, Türkiye
ساعت کار رستوران: همه روزه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب

رستوران vahap-usta

3.رستوران لارا بالیک آنتالیا

لارا بالیک یکی از بهترین رستوران ‌های غذاهای دریایی آنتالیا است. در این رستوران می‌توانید از خوردن غذا در کنار ساحل با چشم‌انداز اقیانوس لذت ببرید. منوی مورد علاقه شامل ماهی کبابی، کالاماری و میگو است. از پیش غذای کنگر فرنگی و آووکادو غافل نشوید. لارا بالیک دو شعبه دارد که هر دو، منظره فوق العاده اقیانوس را ارائه می دهند. 

مکان: Gürsu, Konyaaltı Kent Meydanı, 07070 Konyaaltı/Antalya, Türkiye
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 11 صبح تا نیمه شب

رستوران لارا-بالیک


4.کباب گونایدین و استیک خانه قصاب آنتالیا

(یک مرکز عالی برای دونر کباب و غذاهای استیک)

استیک‌خانه Günaydın Kebap & Kasap Antalya یکی از بهترین رستوران ‌های آنتالیا برای تهیه استیک ‌های باکیفیت، غذاهای کبابی و دونر کباب است. این غذا در دستور العمل های ترکی و مدیترانه ای تخصص دارد، اما غذاهایی مانند استیک آرژانتینی و گزینه های پیش غذای گیاهی را نیز در منو خواهید دید.

استیک‌خانه Günaydın Kebap & Kasap Antalya هر روز از ظهر تا نیمه‌ شب باز است. پیشنهاد ما به مسافرین تور آنتالیا این است که برای جلوگیری از شلوغی، روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه به این استیک خانه بروید و فراموش نکنید که فهرست گسترده شراب رستوران را بررسی کنید.

مکان: Çağlayan, Lara Cd., 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ظهر تا نیمه شب

کباب گونایدین



5. رستوران آرما آنتالیا

(یک سالن غذاخوری گران ‌قیمت با غذاهای دریایی و چشم‌انداز مارینا)
رستوران آرما یک سالن غذا خوری با غذاهای دریایی مجلل ترکی در آنتالیا است. ساختمان این رستوران، تاریخ رنگارنگی دارد، زمانی یک کارخانه و قبل از آن آسیاب آرد و قبلتر واحد ذخیره سازی بود که همه اینها در دکوراسیون داخلی آن منعکس شده است. رستوران آرما به دلیل موقعیت عالی و چشم اندازهای بی نظیرش، مکانی عالی برای صرف غذا و لذت بردن از غروب خورشید است. توجه داشته باشید که رزرو در این رستوران الزامی است. آرام ترین روزها معمولا پنجشنبه و یکشنبه است.

مکان: Selçuk, Selçuk Mah No.75, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 11 صبح تا نیمه شب

رستوران-آرما



6.رستوران سنتی یمن آنتالیا

(غذاهای دریایی که در یک میخانه سنتی سرو می شوند)
میخانه یمن، یک میخانه (یک رستوران سنتی ترکی) است که یک ساختمان سنگی تاریخی در شهر قدیمی آنتالیا را اشغال کرده است. قسمت سرگرم کننده این است که میزهای ناهارخوری دارد که در خیابان قرار دارند. می‌توانید در هنگام خوردن غذاهای خوشمزه محلی به موسیقی زنده گوش دهید. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی لذیذ دریای سیاه، مانند ماهی و کالاماری است. اگر می خواهید انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای را بچشید، توصیه می کنیم از منوی مزه سفارش دهید.

مکان: Kılınçarslan, 16, Zeytin Sk., 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 2 بامداد

میخانه-یمن

7.رستوران مرملی آنتالیا

(گوشت و غذاهای دریایی در کنار بندر)
رستوران مرملی مکانی عالی برای لذت بردن از غذاهای ترکی با منظره وسیع شهر قدیمی آنتالیا، اسکله تفریحی و اقیانوس است. کباب، استیک و کبابی مخلوط را حتما امتحان کنید.

ساحل به راحتی از رستوران Mermeli قابل دسترسی است، و آن را به مکانی محبوب برای ناهار قبل یا بعد از یک روز آرام زیر آفتاب تبدیل کرده است. حتی در هنگام غروب آفتاب، رزرو میز در تراس برای صرف شام می تواند فوق العاده باشد.

مکان: Selçuk Mah Iskele Cad. حمام Sokak، Uzun Çarşı Sk. شماره 25، 07100، ترکیه
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 1 بامداد

رستوران-مرملی


8.رستوران سرایسر فاین داینینگ آنتالیا

(غذاهای بین المللی با دیزاین عثمانی)
رستوران Seraser Fine Dining یکی از معتبرترین رستوران ‌های منطقه آنتالیا است. این خانه 300 ساله در شهر قدیمی قرار دارد. می‌توانید در یک باغ مدیترانه‌ای بازسازی ‌شده یا در یک اتاق غذاخوری دیزاین شده با صندلی ‌ها و مجسمه‌ های مخملی غذا بخورید. در منوی آن، غذاهای مورد علاقه بین‌المللی را با رنگ عثمانی، به‌ علاوه مقدار زیادی شراب خوب خواهید دید. در حالی که میزهای رستوران Seraser Fine Dining همیشه مورد تقاضا هستند، معمولاً به دلیل توانایی چشمگیر کارکنان در پذیرایی، زمان انتظار بسیار است. توصیه می کنیم از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران دیدن کنید.

مکان: سلچوک، Paşa Cami Sk. شماره 14، 07100 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 4 بعد از ظهر تا نیمه شب

رستوران فاین-داینینگ

9.رستوران دریایی کالیچی آنتالیا

(سرو غذاهای دریایی در محیط سنتی)
Balikci Meyhanesi Kaleici یک رستوران با دیوارهای سنگی در قلب شهر قدیمی آنتالیا است که غذای ماهی اصلی ترین غذای آن است. ناهار خوری روی یک میز آبی دریایی در خیابان، یک شب خاطره انگیز را در آنتالیا رقم می زند، به خصوص زمانی که می توانید غذای خود را با یک لیوان شراب محلی میل کنید.
این رستوران می‌تواند در آخر هفته شلوغ شود، زیرا موسیقی زنده در روزهای جمعه و شنبه به فضای محلی و آرامش ‌بخش رستوران می‌افزاید. از جاذبه های اطراف رستوران می توان به برج هیدرلیک متعلق به قرن دوم و مارینا شهر قدیمی.

مکان: Kılınçarslan، Hıdırlık Sk. شماره 17، 07100 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 1 بامداد

رستوران کالیچی

10.رستوران آسمانی آنتالیا

(رستوران شیک با تراس روی پشت بام)
رستوران آسمانی بر روی تپه ای مشرف به مارینا و شهر قدیمی آنتالیا قرار دارد. این یک مکان عالی برای لذت بردن از غروب خورشید با یک بطری شراب خوب است. منو شامل غذاهای بین المللی و ترکی است. توصیه می کنیم راویولی تازه کبابی را امتحان کنید.

در حالی که معمولا برای تهیه میز در رستوران آسمانی مشکلی ندارید، ممکن است بخواهید از قبل برای صرف غذا در پشت بام، میز رزرو کنید. رستوران ساعت 5 بعد از ظهر باز می شود و معمولا بین ساعت 7 تا 9 شب شلوغ است.

مکان: Muratpaşa، Lara Cd. هتل آکرا شماره 24، 07100 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 5 بعد از ظهر تا نیمه شب

 

رستوران آسمانی

جهت مشاهده جدیدترین مقالات و اخبار گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

 


:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریبا آردم

تقویم سالانه استانبول فستیوال ها و رویدادهای دوست داشتنی متنوعی را ارائه می دهد که برای همه مدل سلیقه یک فستیوال دارد. ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز راهنمای جشنواره ها و فستیوال های سالانه استانبول را بررسی کرده و در این مقاله گردآوری کرده ایم. شما می ‌توانید از محبوب ‌ترین جشنواره‌ ها و فستیوال های استانبول، از جمله آنچه که ارائه می ‌دهند، مکان‌ها، برنامه‌ های جشنواره و موارد دیگر، مطلع شوید و در صورت تمایل آنها را از نزدیک تماشا کنید.

 

جشنواره های و فستیوال های استانبول

جشنواره ها و رویدادهای بهاری در استانبول

جشنواره بین المللی فیلم استانبول (سالانه، آوریل)
جشنواره بین المللی فیلم استانبول یک جشنواره فیلم 12 روزه است که توسط بنیاد فرهنگ و هنر استانبول (IKSV) برگزار می شود. در جشنواره فیلم پیشرو این شهر در استانبول در ماه آوریل، می توانید در چندین مرکز فرهنگی و سینمایی در مناطق بی اوغلو و کادیکوی، فیلم های قابل توجه محلی و بین المللی را در رقابت های جهانی تماشا کنید و از آن لذت ببرید. از دیگر نکات برجسته می توان به فعالیت ها و کارگاه های آموزشی مختلف در سراسر استانبول اشاره کرد. 
اطلاعات بیشتر در film.iksv.org/en

فستیوال فیلم استانبول

مسابقات تنیس WTA: جام TEB BNP Paribas استانبول (سالانه، آوریل)
این مسابقات بین المللی تنیس WTA، بزرگترین تورنمنت بین المللی است که در ترکیه برگزار می شود. علاقه مندان به تنیس ممکن است از مسابقات لذت ببرند و ستاره های زیادی را از سراسر جهان ببینند. این مسابقات در پارک تنیس اسپور توتو در محله اسنکنت برگزار می شود.

اطلاعات بیشتر در www.istcup.net


مسابقات تنیس استانبول

جشنواره لاله استانبول (سالانه، 3 هفته آخر آوریل)
لاله ها برای امپراتوری عثمانی و فرهنگ ترکیه بسیار مهم هستند. و برای جشن گرفتن بهار و این واقعه، این جشنواره سالانه در معروف ترین پارک های شهر مانند پارک گلخانه در سیرکچی، میدان سلطان احمد در سلطان احمد، پارک یلدیز در بشیکتاش، پارک امیرگان در امیرگان در سمت اروپایی و فتحی برگزار می شود. Pasa Grove و Camlica Hill در Uskudar، Cubuklu Hidiv Grove در Cubuklu و Beykoz Park در Beykoz در سمت آسیایی برگزار میشود.

این جشنواره به صورت رایگان برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند از میلیاردها گل لاله در 120 نوع مختلف که در ماه آوریل شکوفا می شوند و همچنین چندین فعالیت فرهنگی و هنری که در پارک امیرگان و میدان سلطان احمد برگزار می شود لذت ببرند. همچنین مسابقه عکس لاله برگزار می شود و به برندگان جوایزی اهدا می شود.

جشنواره لاله استانبول

جشنواره ها و رویدادهای تابستانی در استانبول

جشنواره بین المللی موسیقی استانبول (سالانه، ژوئن)

جشنواره بین المللی موسیقی استانبول یک جشنواره موسیقی حدودا 3 هفته ای است که توسط IKSV برگزار می شود. در این جشنواره موسیقی برتر در استانبول در ماه ژوئن، می توانید از اجراهای قابل توجه هنرمندان برجسته بین المللی و محلی و همچنین اجرای موسیقی کلاسیک لذت ببرید. ارکسترهای فیلارمونیک، موسیقی باروک، باخ، ویوالدی و هندل و بسیاری دیگر، در چندین مکان تاریخی بزرگ مانند موزه ایا ایرنه، خانه اپرای Sureyya، موزه رحمی کوچ و غیره. 
اطلاعات بیشتر در muzik.iksv.org/en

جشنواره موسیقی استانبول


جشنواره Chill-Out استانبول (سالانه، ژوئن)
جشنواره Chill-Out استانبول یک جشنواره رقص، الکترونیک و پاپ دو روزه است که در Garden Fiesta واقع در منطقه Sariyer برگزار می شود. جشنواره Chill-Out جشنواره موسیقی پیشرو در ترکیه است، شما می توانید از سبک تصفیه شده Lounge FM 96 با فضای دوست داشتنی، انتخاب موسیقی مفصل هنرمندان با تمرکز بر ژانرهای مختلف، مراحل مفاهیم مختلف، فعالیت های شاد، کارگاه ها و پذیرایی خوشمزه لذت ببرید. جشنواره Chill-Out نیز در بدروم و چسمه برگزار می‌شود. 
اطلاعات بیشتر در www.chilloutfest.com

جشنواره رقص استانبول

جشنواره بین المللی جاز استانبول (سالانه، جولای)
جشنواره بین‌المللی جاز استانبول یک جشنواره موسیقی ۳ هفته‌ای است که توسط IKSV برگزار می‌شود. در این جشنواره موسیقی برتر در استانبول در ماه جولای، می‌توانید از نمایشگاهی از هنرمندان برجسته بین‌المللی جاز، سول و بلوز در این شهر در چندین مکان بزرگ لذت ببرید. سایر موارد برجسته شامل میهمانی‌ های جاز شبانه، قایق جاز و کنسرت ‌های جاز رایگان در پارک است که در برخی از بهترین جاذبه‌های گردشگری استانبول برگزار می شود.


جشنواره جاز استانبول

مسابقه شنای قاره‌ای بسفر (سالانه، جولای)
این یک مسابقه شنای بین المللی و همچنین یک مسابقه بسیار خارق العاده و یکی از رویدادهای منحصر به فرد در جهان است که شامل عبور از تنگه بسفر از سمت آسیایی به سمت اروپایی توسط شنا و توسط کمیته المپیک ترکیه برگزار می شود.

این رویداد یک مسیر 6.5 کیلومتری شنا از ساحل Kanlica در سمت آسیایی شروع می شود و در ساحل Kurucesme (نزدیک Ortakoy) در سمت اروپایی به پایان می رسد. هزاران شناگر خارجی و داخلی در این مسابقات شرکت می کنند. اگر در این تاریخ ها در استانبول هستید، می توانید این رویداد فوق العاده را با جشن های مختلف در سواحل تماشا کنید. 
اطلاعات بیشتر در bogazici.olimpiyatkomitesi.org.tr

 

جشنواره‌ ها و رویداد های پاییزی در استانبول

دوسالانه بین المللی استانبول (دوسالانه، سپتامبر تا نوامبر)

دوسالانه بین‌المللی استانبول دوسالانه بین‌المللی هنر معاصر است که هر دو سال یکبار توسط IKSV برگزار می‌شود. این یکی از بهترین ها در جهان به همراه آنهایی که در ونیز، سائو پائولو و سیدنی هستند. ورود به دوسالانه رایگان است. شما از محبوب ترین ویترین های نمایشگاه هنر معاصر در بیش از 30 مکان در سراسر شهر لذت خواهید برد. 
اطلاعات بیشتر در bienal.iksv.org/en


دوسالانه بین المللی استانبول

جشنواره قهوه استانبول (سالانه، سپتامبر)
فستیوال قهوه استانبول حدود 4 روز به عنوان یک کارناوال است که قهوه را از سراسر جهان به ذائقه قهوه‌ دوستان می‌رساند. این جشنواره در محل پارک KüçükÇiftlik واقع در Macka، نزدیک به تکسیم برگزار می شود. با خرید تورهای استانبول از آژانس گردشگری سارنگ پرواز می توانید یک روز فوق العاده داشته باشید و انواع قهوه را در غرفه‌های متعدد بچشید، و همچنین در کارگاه‌ های قهوه، سمینارها، رویدادهای زمین بازی و مسابقات شرکت کنید. 
اطلاعات بیشتر در coffeefestival.com

جشنواره قهوه استانبول

جشنواره جاز Akbank (سالانه، اکتبر)
جشنواره جاز Akbank (یک بانک معتبر در ترکیه) یک جشنواره موسیقی 10 روزه است که توسط Akbank Sanat Art Venue برگزار می‌شود. در این جشنواره موسیقی برتر در استانبول در ماه اکتبر، و همچنین در ترکیه، می توانید تعدادی از هنرمندان معروف و خوب جاز را از سراسر جهان در این شهر، در چندین مکان عالی با قیمت های پایین ببینید. سایر نکات برجسته عبارتند از پانل ها، کارگاه ها، فیلم ها و غیره.

جشنواره جاز Akbank با عضویت در شبکه جاز اروپا، به جایگاه بسیار مهمی دست یافت، زیرا نه تنها رویدادی برای علاقه مندان به جاز، بلکه برای علاقه مندان به سبک های دیگر نیز بود. این جشنواره در مکان های جذابی از جمله Akbank Sanat، موزه Hagia Iirene، Babylon، Cemal Reşit Rey Concert Hall و Zorlu Center PSM برگزار می شود. 
اطلاعات بیشتر در www.akbanksanat.com/fa

 

جشنواره بین المللی عروسکی استانبول (سالانه، اکتبر تا نوامبر)
جشنواره بین المللی عروسکی استانبول یک جشنواره 11 روزه فوق العاده برای دوستداران هنر و عروسک است که هر ساله در مکان های مختلف واقع در منطقه بی اوغلو استانبول و موزه نیروی دریایی در بشیکتاش برگزار می شود. شما مسافر محترم تور استانبول پاییز 1402 می توانید از نمایش عروسکی که از سراسر جهان آورده شده است، از رویدادهای مختلف از جمله نمایش عروسکی، نمایش فیلم، نمایش ویدئویی، گفتگو، کارگاه ساخت عروسک و غیره لذت ببرید. 
اطلاعات بیشتر در www.istanbulkuklafestivali.com/fa/


جشنواره-بین-المللی-عروسکی-استانبول

نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول (سالانه، نوامبر)
نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول یک نمایشگاه بزرگ 8 روزه برای دوستداران کتاب است که هر ساله با همکاری انجمن ناشران ترکیه در مرکز همایش ها و کنگره TUYAP در منطقه بویوک چکمجه استانبول با میانگین نیم میلیون بازدیدکننده برگزار می شود. در روز در طول این نمایشگاه، می‌توانید از 800 غرفه‌ دار از ترکیه و خارج از کشور کتاب بخرید و از رویدادهای متنوع، امضای کتاب و برخی فعالیت‌های فرهنگی لذت ببرید. اطلاعات بیشتر در www.istanbulkitapfuari.com/en/


نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول

ماراتن استانبول (سالانه، نوامبر)
ماراتن بین قاره ای استانبول یک رویداد منحصر به فرد و همچنین تنها در جهان است که در بین دو قاره برگزار می شود. داوطلبان باید ثبت نام کنند. همچنین یک Fun Run وجود دارد که از زیر پل آلتونی زاده در سمت آسیایی شروع می شود و در بین ورزشگاه بشیکتاش و کاخ دولما باغچه به پایان می رسد. اطلاعات بیشتر در www.maraton.istanbul

جشنواره بین المللی تئاتر استانبول (دوسالانه، نوامبر-دسامبر)
جشنواره بین المللی تئاتر استانبول یک جشنواره دو هفته ای است که توسط IKSV هر دو سال یکبار برگزار می شود. در جشنواره هنری پیشرو این شهر در استانبول در ماه نوامبر، دوستداران هنر و تئاتر می توانند از تولیدات و رویدادهای تئاتری قابل توجه محلی و بین المللی، چندین رویداد جانبی، رویدادهای رقص و اجرا و برخی کارگاه های رایگان در چندین مکان در بی اوغلو، بشیکتاش لذت ببرند. ولسوالی های فاتح، اوسکودار و کادیکوی.
 اطلاعات بیشتر در tiyatro.iksv.org/en

جشنواره‌ها و رویدادهای زمستانی در استانبول

جشنواره بین المللی غذا و خوراک استانبول (سالانه، دسامبر)

جشنواره بین‌المللی غذای استانبول یک جشنواره ۳ روزه برای دوستداران غذا و غذاهای جهانی است که توسط فدراسیون آشپزها و سرآشپزان ترکیه در مرکز فرهنگ و هنر ایوپ در منطقه ایوپ استانبول برگزار می‌شود. این همچنین یک سازمان مشترک با انجمن جهانی جوامع سرآشپز (WACS) است.

بازدیدکنندگان ممکن است طعم های مختلف دنیا را در کنار غذاهای ترکی بیابند و بچشند. همچنین با آوردن سرآشپزهای جدید در زمینه غذا و همچنین سرآشپزهایی از سراسر جهان و ترکیه، حدود بیش از 2000 سرآشپز از 30 کشور، رقابتی را ارائه می دهد. 
اطلاعات بیشتر در istanbulgastronomyfestival.com/fa/


جشنواره-غذا استانبول

شب سال نو میلادی (سالانه، 31 دسامبر)
مانند تمام شهرهای بزرگ جهان، جشن های سال نو در استانبول نیز فوق العاده است که شهر با انواع جشن ها، آتش بازی، مهمانی ها و غیره بسیار سرزنده و رنگارنگ می شود. هم مردم محلی و هم گردشگران با شرکت در جشن ها در مناطق توریستی، محله ها یا میادین، یا در یک شام به یاد ماندنی، سفر دریایی در بسفر یا گردش شبانه به استقبال سال جدید می روند. 


سال-نو-میلادی استانبول

جشنواره فیلم کوتاه آکبانک (سالانه، اسفند)
جشنواره فیلم کوتاه آک‌بانک یک جشنواره فیلم ۱۰ روزه است که توسط آک‌بانک صنعت (هنر) برگزار می‌شود. در این یکی از رویدادهای هنری و فرهنگی پیشرو در استانبول در ماه مارس. هدف این جشنواره تشویق تولید فیلم کوتاه، ارائه این فیلم‌ های کوتاه به مخاطبان، حمایت از فیلمسازان جدید و قهرمانی فیلم کوتاه در سطح بین المللی با فراهم کردن بستر مناظره و ایجاد فضای جشنواره برای علاقمندان به سینما به صورت رایگان است.

سایر نکات برجسته شامل کارگاه های مختلف، مصاحبه ها، کلاس های کارشناسی ارشد و پلت فرم به اشتراک گذاری تجربه بین متخصصان سینما و بازدیدکنندگان است. این جشنواره در محل هنری Akbank Sanat در منطقه Beyoglu برگزار می شود.
اطلاعات بیشتر در www.akbanksanat.com/fa



:: برچسب‌ها: بهترین جشنواره ها و فستیوال های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریبا آردم

بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت کدامند؟

دسته بندی ها

گردشگری

(53)

اخبار

(14)

 گردشگری فریبا آردم 26 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

برخی اوقات انسان نیاز دارد از جایی که هست به جای بهتر مهاجرت کند تا شرایط زندگی، شغلی، تحصیلی خود را تغییر دهد اما در این میان نمیتواند تشخیص دهد کدام کشور را انتخاب کند و صرفا پذیرش یک کشور برای دانشجویان یا پذیرش صرفا برای سرمایه گذاری و زندگی نمی تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت باشد، چرا که کشور مقصد باید از لحاظ شرایط از موقعیت مبدا بهتر باشد تا بتواند زندگی فرد را تحت تاثیر عوامل مثبت قرار دهد و باید به گونه ای باشد که فرد بعد از گذر زمان با خود بگوید ارزش آن همه تنهایی و غربت را داشت. ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز بر آن شده ایم تا این دغدغه ذهنی شما که بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت کدام هستند را برطرف کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

در اینجا لیستی از بهترین کشورهای دنیا که از لحاظ کیفیت زندگی، امنیت بالای مالی و فیزیکی و اجتماعی و مراقبت های پزشکی و بهداشتی به شهروندان خود ارائه میدهد بالا هستند آماده کرده ایم.

*پرتغال
*اسپانیا
*آلمان
*لوکزامبورگ
*انگلستان
*فنلاند
*ایتالیا
*سوئیس
*سوئد
*هلند


1.کشور پرتغال
کشور پرتغال کشوری اروپایی و دارای آب و هوای خوب با مردمی خونگرم و شاد است. بسیاری از اوقات پرتغال مانند اسپانیا در خیابان های خود کارناوال های شادی و جشن برپا می کند. بهترین راه ورود به کشور پرتغال برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در املاک است. دولت پرتغال به مهاجرینی که سرمایه گذاری روی املاک را انجام می دهند ویزای طلایی پرتغال ارائه میدهد و این افراد می توانند اقامت طلایی اروپا را بگیرند. از جمله مزایای ویزای طلایی پرتغال، عدم محدودیت حضور حداقل 6 ماه در سال و عدم محدودیت کار و سرمایه گذاری است. کشور پرتغال بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت است.

کشور پرتغال

2.کشور اسپانیا
اسپانیا مانند کشور پرتغال، دارای مزایایی مانند کیفیت زندگی بالا، مراقبت های پزشکی و بهداشتی بالا و همچنین هزینه های کم است. اپسانیا مکانی عالی برای مهاجران آمریکایی است. اگر مهاجران قصد مهاجرت به اسپانیا را دارند باید مجوز کار معتبر در اسپانیا را داشته باشند. به غیر از مهاجران آمریکایی، مهاجران کشورهای دیگر نیز می توانند از فرصت های دیگر مانند ویزای فریلنسری برای افرادی که قصد دارند به صورت مستقل کار کنند یا ویزای طلایی اسپانیا برای افرادی که تمکن مالی کافی دارند استفاده کنند.

اسپانیا

3.کشور آلمان
آلمان با یکی از بهترین اقتصادها و سطح بالای استاندارد زندگی توانسته مهاجرین بسیاری را پذیرا شود، مهاجرت به آلمان راحت تر از دیگر کشورهای اروپایی است و جزء بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است. جهت مهاجرت به آلمان، اگر در مورد موضوع خاصی مهارت دارید می توانید درخواست ویزای کار بدهید. ویزای هنری برای افرادی که مایل به دنبال کردن حرفه ای در هنر هستند مناسب است. جهت دریافت بهترین تورهای مسافرتی با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.


آلمان

4.کشور لوزامبورگ
لوکزامبورگ از بهترین کشورهای اروپایی و از بهترین کشورهای با سرانه تولید داخلی بالا است. این کشور به طور متوالی چندین سال در رتبه دوم کشورهای ثروتمند دنیا بود. این کشور یکی از مقاصد عالی برای مهارجت است. لوکزامبورک، کیفیت عالی زندگی، فرصت های عالی جهت افرادی که به کسب و کار در زمینه فن آوری و نوآوری علاقه مند هستند است. این کشور یکی از بهترین حقوق ها را در اروپا دارد. کشور لوکزامبورگ با آلمان، بلژیک و فرانسه هم مرز است. اما در لوکزامبورگ هزینه زندگی بالاست و این یکی از معایب زندگی و مهاجرت در لوکزامبورگ است. 


لوکزامبورگ

5.کشور انگلیس
انگلستان یکی از توسعه یافته ترین کشورهای اروپایی از لحاظ اقتصادی و مناسب مهاجران آمریکایی است. این کشور بسیار مناسب افرادی است که با شخل خود می خواهند اقامت بگیرند، دارای فرصت های شغلی بسیار است و برای استارتاپ ها و افرادی که خواهان کار آزاد هستند می باشد. از بهترین و مرسوم ترین روش ها برای مهاجرت به انگلستان، از طریق ویزای شرکت انتقال داخلی ست. برای مهاجرت به انگلستان می توانید از طریق ویزای کار، ویزای خانوادگی، ویزای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران بالقوه اقدام کنید. مهاجرت به انگلیس فقط یک ایراد دارد و آن این است که اکنون از تابعیت اتحادیه اروپا خارج شده است و شهروندان انگلیس از حقوق مشابهی با سایر اتباع اتحادیه اروپا برخوردار نیستند. 

انگلیس

6.کشور فنلاند
فنلاند دارای امتیاز بالا در رده شادترین مردمان جهان است و بیشتر مهاجرین به سوی فنلاند جذب می شوند چرا که این کشور دارای امنیت اجتماعی و اقتصادی در سطح بالای اجتماعی است. همچنین کشور فنلاند دارای بهترین سیستم های آموزشی در سطح جهان است و برای مهاجرت بسیار گزینه مناسبی است.

فنلاند-بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

7.کشور ایتالیا
ایتالیا با گسترش غنی از تاریخ و فرهنگ خود، از محبوبترین کشورهای جهان است. این کشور با پایین بودن شاخص هزینه زندگی به عنوان یکی از بهترین کشورهای مهاجر پذیر تبدیل شده است. ایتالیا مقصدی عالی برای افرادی است که برای تحصیل و کار قصد مهاجرت به آن را دارند می باشد.


ایتالیا-محبوبترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

8.کشور سوئیس
سوئیس کشوری فوق العاده زیبا از نظر طبیعت و دارای بالاترین شاخص کیفیت زندگی است. کشور سوئیس فرصت های شغلی بسیاری را فراهم نموده است. این کشور برای مهاجرین فرصت های شغلی زیاد و امنیت مالی و ثبات را ارائه می دهد. کشور سوئیس جزء گران ترین کشورهای اروپا برای مهاجرت است واگر قصد مهاجرت به آن را دارید باید از توان مالی بالایی برخوردار باشید. 

سوئیس-بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

9.کشور سوئد
سوئد از زیباترین، در عین حال گران ترین و البته مرفه ترین کشورهای دنیا برای زندگی است. شاخص استانداردهای زندگی در سوئد بالاست و ساکنین سوئد از کیفیت بالای زندگی برخوردار هستند. در سوئد امنیت شغلی و درآمد سالانه بسیار بالاست و همین باعث می شود رضایت مهاجرینی که از طریق کار به سوئد وارد شده اند بالا باشد. کشور سوئد دارای طبیعت زیبا و شرایط عالی زندگی است و از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است.



سوئد-محبوبترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

10.کشور هلند
هلند در شمال غربی اروپا قرار گرفته و کشوری بسیار زیباست. هلند از اعضای اتحادیه اروپا است و افراد بسیاری برای گردشو مهاجرت به این کشور سفر می کنند. شاخص هزینه زندگی در هلند نه بالا و نه پایین است بلکه معقول است. کشور هلند برای شهروندان خود امکانات بالایی را فراهم می کند. نکته ی مهمی که هلند دارد این است که در هلند مردم بسیار خونگرم هستند و در سفر به آنجا، احساس غربت نمی کنید. کشور هلند از جمله کشورهای مهاجر پذیر اروپایی است. در هلند مردم به زبان هلندی صحبت می کنند اما زبان هایی مانند فرانسوی، انگلیسی و آلمانی نیز رایج است.

 

هلند-محبوبترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت



:: برچسب‌ها: بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت کدامند؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1403 | نظرات ()